Noe opplever utfordringer med å melde seg på arrangement, logge seg på prosjektplattformen og Min side. Leverandør jobber med å rette feilen, men det er likevel mulig å komme seg inn. Slik gjør du det!

Skal du altså enten:

  • Melde deg på arrangement

  • Logge deg inn på prosjektplattformen/digitale 4H-prosjekter

  • Logge deg på Min side

er oppfordringen å logge deg inn når du er på forsiden på 4h.no. Klikk på logg inn øverst i høyre hjørne på forsiden. Logg deg inn med ditt medlemsnummer og passord. Når du har logget deg inn, vil du automatisk ha tilgang til de nevnte punktene over.

Noen opplever at de får feilmelding «feil medlemsnummer» eller havner i en loop når de prøver å logge seg inn. Prøv da å lukke nettlesere, for så å gå inn på 4h.no igjen og prøve på nytt.

Husk altså at å logge deg inn bør være det første du gjør når du besøker nettsiden vår.

Hvis du fortsatt opplever problemer ved innlogging, ta kontakt med en av våre ansatte.

Er du usikker på hva medlemsnummeret ditt er? Slik finner du det:

  • Kontingentfaktura: du finner medlemsnummeret på din faktura for medlemskontingent.
  • AKTIViTET:  Medlemsnummeret står over navnet ditt i adressefeltet på baksiden av bladet.
  • Klubbrådgiver, kasserer eller sekretær i klubben: du kan spørre klubbrådgiver, kasserer eller sekretær i klubben, om de kan kjøre ut medlemsliste fra medlemsregisteret - der vil medlemmenes medlemsnummer stå.

Husker du epostadressen som du er registrert med i medlemsregisteret?
Da kan du ved å legge e-postadressen inn i «glemt passord»-funksjonen få tilsendt en link til ditt medlemsnummer og mulighet for å lage nytt passord.

Husker du ikke passordet ditt? Da må du gjøre dette:

  1. Gå på www.4h.no og trykk «Logg inn» (øverst til høyre på siden)

  2. Velg «Glemt passord» og oppgi e-postadressen, som er registrert på deg i medlemsregisteret.

  3. Du får tilsendt en e-post med en lenke, som du må klikke på for å sette nytt passord. Når du klikker på lenka får du også se medlemsnummeret ditt.

  4. Dersom e-postadressen er registrert på flere medlemmer, får du tilsendt én -post per medlem.

  5. Hvis du ikke har e-postadresse registrert i medlemsregisteret, kan du ta kontakt med klubbrådgiver eller en i styret som har tilgang til medlemsregisteret. De kan registrere en e-postadresse på deg, og du kan bruke glemt passord-funksjonen.

Hvis du fortsatt opplever problemer ved innlogging, ta kontakt med en av våre ansatte.