For å få frifondstøtte og momskompensasjon, må årsmelding og nytt klubbstyre (verv) vere registrert i medlemsregistret før midnatt 1. desember.
Skaff deg oversikt
For å ha god kontroll på kva som må gjerast, er det lurt å klikke seg gjennom systemet i god tid før fristen.
- Årsmelding 2022, rekneskap 2022 og Årsplan 2023 leggast inn via Min klubb eller medlemsregisteret.
- Oppdatering av verv (nyvalt styre i klubben) leggast inn via medlemsregisteret
For detaljert rettleiing klikk her.
Delta på digitalt klubboppfølgingsmøte
Fylkesstyret og tilsette vil arrangerer digitalt klubboppfølgingsmøte i november. Her vil dei gå igjennom kva som skal gjerast og korleis. Det blir også høve til å stille spørsmål.
Kvifor er 1. desember absolutt siste frist?
Ein viktig del av årsmeldinga er frå i år å rapportere kva frifondstøtta er brukt til. Dersom klubben fekk tildelt frifond i fjor, fekk de desse utbetalt i desember same år.
Det er Landsrådet for barne og ungdomsorganisasjoner (LNU) som kvart år tildeler frifondsstøtte til 4H Norge. 4H Norge vidareformidler så til klubbane. LNU har sett ein frist for utbetaling til klubbane og for tilbakebetaling av ubrukte midler. Denne fristen er i desember. 4H må derfor ha alle tal tilgjengeleg både for innkreving av ubrukte midler og tildeling av ny støtte.
Viktig: De må nå skrive deltaljert kva pengane er brukt til og kva dette kosta. Sjå eksempel i hjelpetekst (klikk på spørjeteiknet i systemet). Det kan bli kontroll i etterkant, og klubben vil då bli spurt om å vise fram rekneskapsbilag.