Alle i 4H Norge, 4H-gardane, klubbrådgjevarar, tilsette og andre støttespelarar som jamleg har kontakt med medlemane, må levere politiattest.
4H skal vere ein trygg stad for medlemane våre. Vi har fokus på førebyggande arbeid mot seksuelle overgrep og grenseskridande åtferd. Som eit ledd i dette førebyggande arbeidet har 4H krav om at tilsette og frivillige må levere såkalla avgrensa politiattest for å kunne arbeide eller vere med i organisasjonen.
Politiattesten sin validitet
- Politiattesten som visast fram skal ikkje vere eldre enn 6 månadar. Alle som ikkje har politiattest for vervet sitt i 4H skal søkje om attest. Når politiattesten er vist fram er den gyldig inntil ein skiftar rolle/verv, då må ein søkje ny. Dvs. bytter du frå klubbrådgjevar B til klubbrådgjevar A eller motsett, må du vise fram politiattest. Det er viktig å krysse av på dette punktet i formålsstadfestinga (Stillingstype: Kryss av på "nytt verv i frivillig organisasjon")
- Klubbrådgjevar A fyller ut "Stadfesting på behov for politiattest" for klubbrådgjevar B og andre i klubben som treng dette. Regionkoordinator eller organisasjonsrådgjevar kan fylle ut for rådgjevar A og dagleg leiar på 4H-gard.
- Dagleg leiar på 4H-garden fyller ut for medhjelparane sine.
Levering/framvising av politiattest
Det er viktig at det registrerast i medlemsregisteret så fort som mogleg etter framvising.
- Klubbrådgjevar B og andre i klubben viser attesten sin til klubbrådgjevar A, kan visast via e-post som slettast med ein gong etterpå. Klubbrådgjevar A registrerer så dette i medlemsregisteret.
- Tilsette, frivillige på 4H-gardar viser til dagleg leiar.
- Klubbrådgjevar A viser politiattesten sin til organisasjonsrådgjevar eller regionkoordinator.
- Dagleg leiar på 4H-gard viser til Regionleder i regionen sin.