Det er mange som har skaffet seg 4H-bukse de siste årene, og denne må pimpes og ordnes før årets leir! Vi starter derfor med litt informasjon om landsleieren, blir kjent og åpner for spørsmål dere måtte ha.

Etter dette blir det mulighet for å pynte buksa si. 4H stiller med symaskiner, nål og tråd, samt noen strykemerker.

Ta med deg 4H-buksa di, stoffmerker du har samlet og bli med på en sosial og koselig kveld med 4H-venner!

 

Skal du ikke på årets landsleir? Null problem! Du er hjertelig velkommen fra kl.18.00.

Det blir pizza til alle sammen.

 

Håper å se så mange som mulig av dere!!

 

Klemmer fra årets ledere

Hanna, Fredrik, Mathilde og Sofie <3

 

ps. om du ikke har så mye å pynte buksa di med, så finnes det mange styrkemerker og div. pynt på “Stoff og stil”, “Panduro”, diverste garn-butikker og lignende. 4H sin nettbutikk selger også styrkemerker.