Vi ønsker velkommen til en digital oppdatering i fra 4H Rogaland. Vi vil snakke om oppstart prosjekt, arrangement/aktivitet og andre ting som er viktig å huske på.

Beklageligvis fikk vi ikke treffes på Klubbrådgiversamlingen i starten av året denne gangen heller. Et digitalt møte erstatter ikke det å treffes, men vi håper å få gi dere nyttig informasjon nå i starten av året. 

 

Agenda: 

 

Del 1 - kl 18.00          Informasjon til nye klubbrådgivere

 

kl 18.50                       Pause

 

Del 2 - kl 19.00             Informasjon til alle fra 4H Rogaland

 

Mer detaljert agenda kommer uka før.

 

Her er linken til TEAMS-møtet.

 

PS. Det kreves ingen påmelding til møtet, det er bare å klikke seg inn på linken over, ved det tidspunktet du ønsker å delta i fra!

 

Har du ikke deltatt på TEAMS- møte før og trenger hjelp?
Sjekk nedenfor eller ta kontakt med Anne-Berit Ånestad Brovold på telefon 41 20 78 39.
 


Teknisk assistanse:

  • Klikk på linken ovenfor - husk å skrive inn navnet ditt når du får beskjed om å skrive navnet
  • Hvis du ikke har brukt Teams før anbefaler vi å klikke på lenken over og teste tilkobling i god tid før møtet starter
  • Du får et valg om du vil laste ned appen eller bli med på nettet i stedet. Vi anbefaler å laste ned appen for best brukeropplevelse. Dette kan ta litt tid, så vær tidlig ute hvis du velger det
  • Bruk helst pc/laptop for å kunne se presentasjon og være med på avstemminger. Mobil og nettbrett har vist seg å gi enkelte utfordringer med brukeropplevelsen
  • Bruk hodetelefoner med mikrofon for best mulig lyd, særlig om du planlegger å ta ordet
  • Sørg for å ha god dekning på trådløst nettverk eller koble til kablet nettverk om mulig
  • I Microsoft Teams, så har du en liten meny hvor du kan gjøre innstillinger underveis, som å skru av og på kamera, mikrofon, se hvem som deltar og stille spørsmål i chatten.