Prosjektplattformen åpnes 1. januar. Da kan du opprette et nytt 4H-prosjekt:
- Logg deg på og trykk på 4H-prosjekter
- Velg 4H-plattformen og opprett et prosjekt
- Godkjenn Vilkår, så er du i gang
Prosjektplattformen åpnes 1. januar. Da kan du opprette et nytt 4H-prosjekt:
Det fins 3 måter å samle poeng til 4H-plaketten i løpet av året:
Du jobber i prosjektplattformen med planlegging og evaluering av 4H-året ditt. Der velger du også oppdrag og viser hvordan du har gjennomført dem. Poeng for verv og arrangementer blir automatisk registrert i medlemsregisteret.
Vil du heller bruke et papir prosjekthefte, da må du snakke med klubbrådgiveren din.
Prosjektplattformen åpnes 1. januar, men oppdragsbanken er alltid tilgjengelig.
Prosjektplattformen åpnes 1. januar. Da kan du opprette et nytt 4H-prosjekt:
Lag prosjektplanen din ved å fylle ut alle menypunkter i fanen Planlegging:
Start i god til med planen din! Vi anbefaler at du sender inn planen til godkjenning senest 1. mars. Da har du god tid til å jobbe med 4H-prosjektet ditt.
I fanen Gjennomføring kan du legge til ekstra oppdrag og rapportere hvordan det har vært å jobbe med hvert enkelt oppdrag:
Er du ferdig med oppdraget, da må du velge en status for oppdraget:
Er du junior eller senior, da må du skrive ned faktiske utgifter og inntekter under fanen Økonomi. Har du laget budsjett, da kan du sammenligne budsjettet med de faktiske kostnadene og inntektene.
Se tilbake på 4H-året ditt og beskriv hvordan du har jobbet gjennom året:
Klubbrådgiveren sørger for at 4H-prosjektet ditt blir vurdert og avsluttet. Når prosjektet er avsluttet, blir det endelige poengtallet overført til medlemsregisteret. Oversikt over ditt 4H-løp på Min side blir da oppdatert med årets poeng og aktiviteter.
Har du oppdaget noen feil eller mangler på denne siden? Eller har du fortsatt spørsmål om 4H-løpet og 4H-prosjekter?