Bli med på vårens nasjonale infokveld om 4H-prosjekter på Teams. Infokvelden er for alle som ønsker å høre mer om hvordan en kommer i gang med 4H-prosjekter, både medlemmer, foresatte, klubbrådgivere og andre interesserte.

Informasjonsmøtet er åpent for alle - meld deg på her. Du får tilsendt møtelenken per e-post 15. februar. Ved påmelding kan du krysse av om du etter møtet ønsker å få tilsendt oppsummering av 1) gjennomføring av 4H-prosjekter eller 2) oppsummering av veiledning og vurdering av 4H-prosjekter - eller begge deler.

Kvelden blir delt opp i to økter:
Kl 19.00 starter økten for medlemmer og foresatte
Her går vi gjennom følgende:

  • Hva er et 4H-prosjekt
  • Bruke oppdragsbanken
  • Starte et prosjekt i prosjektplattformen
  • Opprette og levere en prosjektplan
  • Arbeide med prosjektet gjennom året

Kl 20.00 starter økten for klubbrådgivere  
Her går vi gjennom følgende:

  • Prosjektplattformen for klubbrådgivere
  • Få redigeringstilgang til 4H-prosjekter
  • Vurdere og godkjenne innleverte prosjektplaner
  • Hjelpe medlemmer med prosjektarbeidet

Har du spørsmål om 4H-prosjekter og prosjektplattformen som du ønsker svar på under kvelden? Send inn ditt spørsmål til support@4h.no og merk e-posten med «Infokveld 4H-prosjekter».