Meir informasjon  kjem etter kvart.

Innhald:

Informasjon til deltakarar

Kva er eit Styrevervskurs?

Viktig informasjon om sted og arrangør 

Kva kurs kan du velje?

Påmelding

Kva må du ta med deg?

Program

Instruktørar

Sponsorar


KVA ER EIT STYREVERVSKURS?

• Styrevervsopplæringskurs for alle som sit i styret i 4H-klubben

• Opplæring for årsmøterepresentantar, aspirantleiarar og friluftsheltar


 

Viktig informasjon om sted og arrangør 

Arrangør:  4H Hordaland: Mail: hordaland@4h.no

                                               Mobil: 99 40 52 69

Kursadministrator:

Agnete Flatnes Skarveland:      41 42 18 34

Åsmund Flatnes Skarveland:     47 70 09 89

Kursadministrator har ansvaret denne helga, så ta kontakt med dei om de har spørsmål.

Teknisk arrangør: Øvrebygda 4H ; Ida Marlen Havn, klubbrådgjevar; 91 33 46 54

Stad: Rimbareid Barne- og Ungdomsskule, Fitjar

Informasjon: Meir informasjon om superhelga blir sendt på e-post til den enkelte deltakar 3 veker før kursstart. Informasjonen blir òg lagt ut her på denne sida.  

Vaksenleiar: Klubbane treng ikkje stille med vaksenleiarar.


 

Kurs:

Leiar/nestleiarkurs: Lær å leie klubben, om styret si rolle, om samarbeid, om det å ta ordet og morosame leikar som de kan bruke på møte i 4H-klubben.

Kasserarkurs: Lær å føre rekneskap og kassabok for klubben, om budsjett og litt om kor ein kan søkje pengar.

Skrivarkurs: Lær å skrive referat og møtebok, om informasjonsarbeid og styrearbeidet.

Styremedlemskurs: Styremedlemer bør kunne litt av alle ting i styret.

Årsmøteseminar nybyrjarar og Årsmøteseminar vidarekomne

For deg som er over 14 år, som har delteke på styrekurs før.

Kva meinar du er viktig for 4H Hordaland dei neste to åra? Bli med og bestem! Det blir gjennomgang av årsmøtepapira og reglar for gjennomføring av årsmøte. Korleis stemma, korleis ta ordet og korleis kome med framlegg til endringar. Det her seminaret passer for dei som har stemmerett eller som allereie har vore på sitt styrevervskurs.

I år blir det to årsmøteseminar:

Nybyrjar: For dei som ikkje har vore så mykje på årsmøte før og vil ha ein enkel gjennomgang av papira og korleis ein ter seg på årsmøtet.

Vidarekomne: For dei som har vore på fleire årsmøte, og vil bruke tida på å dykke djupt ned i årsmøtepapira. 

Aspirantleiarkurs: For dei som har Aspirantleiar som prosjekt, eller ønskjer å lære litt om korleis ein kan aktivisere/ ta vare på aspirantane i klubben.(Avlyst 2025 pga få meldte)

Friluftsheltkurs for siste års juniorar og seniorar: For deg som vil lære meir om friluftsaktivitet i klubben sin og leggje til rette for at 4H-klubben kan ha meir aktivitet ute. Stikkord om innhald: lage mat ut, lage bål, kjekke uteaktivitetar, generell teori om friluftsliv.


 

Påmelding

Pris: .......- Klubbane betaler for sine deltakarar

Korleis melder eg meg på? Trykk på den grøne Påmeldingsknappen øverst på siden/ under bilete. Du treng medlemsnummer + passord for å melde deg på. Melde deg på kun eitt (1) kurs. Husk å trykke på Faktureringsknappen heilt til slutt. Ein mail kjem til deg med ein gong som viser at du er påmeldt. Faktura vil bli sendt til din klubb.

Påmeldingsfrist: Påmeldingsfrist er 10. januar.  Bindande påmelding.

Manglar passord? Om du manglar passord, kan du be om å få dette på e-post via heimesiden. Du må ha e-post adresse registrert i medlemsregisteret. Manglar du dette, kan du be 4H-kontoret om å leggje adressa inn for deg. 


 

Til kursa må ta med deg: Kan bli endra

Leiar: Skrivesaker og papir, PC om du har.

Kasserar: Skrivesaker, papir, PC, lader, laste ned kassaboka. Lagre «Monopol-rekneskap»

Skrivar: Skrivesaker, papir , PC om du har. Møteboka

Styremedlem: Skrivesaker, papir, PC om du har

Årsmøteseminar: Skrivesaker og papir. Utskrift av årsmøtepapirene eller digitalt.

                             Ta med PC om du har. Les gjennom årsmøtpapir på forhånd.

Friluftshelt:  Pakkeliste til ein dag ute:

  • 30 liter dagstursekk
  • Skift som er pakka vanntett
  • Gode sko
  • Vind og vanntette klede
  • Vannflaska
  • Termos om det ønskast
  • Sitjeunderlag
  • Varmeklede (ullgensar og ullstilongs)
  • Ullsokkar
  • Lue og buff
  • Hanskar/Vottar
  • Godt humør😊

Alle må ta med seg:

Skrivesaker, fargeblyantar og noko å skrive på

Vannflaske+ kopp, fat og kniv til brødmat

Sovepose, liggjeunderlag ( maks bredde 80cm pga. liten plass),

Toalettsaker og handkle

Varme og gode kle. Ullkle. Ullpledd for dei som ønskjer det.

Tøflar, slippers eller raggsokkar (Det vert ikkje lov å ha på seg sko inne)

Kle og utstyr til ÅLVÅGS på laurdag kveld med tema Bryllup med preg av friluftsliv


 

Program. Kan bli endra

Fredag

18.00:            Frammøte

19.00:            Mat

19.45:            Kursinfo

20.00:            Kursstart: bli kjent med din gruppene

22.00-23.00: Dans, kiosk, brettspel

(22.00:          Instruktørsamling)

23.30:            Stille i sovehallen

 

Laurdag

07.30:            Vekking

08.00:            Frukost. Smør niste

09.00:            Kurs i gruppene

12.00:            Pause. Lunsj

12.45:            Kurs i gruppene

15.30:            Pause; niste, frukt og yoghurt

16.00:            Ålvågs

18.00:            Middag

19.00-23.00:Dans, kiosk, brettspel mm.

24.00:            Stille i sovesalen

 

Søndag

07.30:            Vekking

07.30:            Frukost og rydding

08.45:            Alle må vere klare for å gå til årsmøtesal

09.00:            Registrering

09.30:            Opning av årsmøtet

12.00:            Matpause. 

13.00:            Årsmøtet fortset

15.00:            Årsmøtet avsluttast

 


INSTRUKTØRAR

Leiar/nestleiar nybyrjar: 

Kasserar:  Steffen Stråtveit

Skrivar: 

Styremedlem: Agathe Ølvestveit 

Årsmøteseminar : Andreas Ølvestveit 

Friluftsheltkurs:  Astrid Frøysnes Flaa


Kurset er sponsa av:

  

  Tine   Gatnerhallen

 

Studieforbundet Natur og Miljø