Bli med på høstens nasjonale infokveld om 4H-løpet og prosjektavslutning på Teams. Infokvelden er for alle som ønsker å høre mer om hvordan en jobber med 4H-prosjekter og 4H-løpet, både medlemmer, foresatte, klubbrådgivere og andre interesserte.

Får tilgang til møtet ved å klikke her.

Informasjonsmøtet er åpent for alle - meld deg på her. Du får tilsendt møtelenken per e-post 4. september. Ved påmelding kan du krysse av om du etter møtet ønsker å få tilsendt oppsummering av 1) avslutning og levering av 4H-prosjekter eller 2) oppsummering av sluttvurdering av 4H-prosjekter - eller begge deler.

 Kvelden blir delt opp i to økter:

 Kl 18.00 starter økten for medlemmer og foresatte

 Her går vi gjennom følgende:

  • Dokumenter hva du har gjort i prosjektplattformen
  • Evaluer og lever 4H-prosjektet
  • Deling og utskrift prosjektrapport

 Kl 19.00 starter økten for klubbrådgivere  

 Her går vi gjennom følgende:

  • Få oversikt over 4H-prosjekter i klubben
  • Vurdering av innhold til 4H-prosjekter
  • Sluttvurdering og avslutning
  • Utskrift vurderingsark og prosjektrapport

Har du spørsmål om 4H-løpet, 4H-prosjekter og prosjektplattformen som du ønsker svar på under kvelden? Send inn ditt spørsmål til support@4h.no og merk e-posten med «Infokveld 4H-prosjekter».