Høstfestene nærmer seg og medlemmer skal snart ferdigstille 4H-prosjektene sine. På dette digitale møtet går vi gjennom ulike tema og gir support.

Vi går gjennom:

  • Ferdigstilling og godkjenning av 4H-prosjekter for medlem og klubbrådgiver i prosjektplattformen.
  • Klubbrådgivers vurdering og ekstern vurderer av 4H-prosjekt.
  • Hvordan klubbrådgiver kan supportere medlemmer.
  • Koblingen mellom medlemsregister, merker og 4H-prosjekter.
  • Vi tar opp et par typiske supportsaker som pleier å komme inn.
  • Resterende tid: vi går gjennom innsendte support saker.

Har dere noen supportsaker som dere vil vi skal ta opp på møtet, kan dere sende det inn i forkant til support@4h.no. Merk e-posten med: Spørsmål til supportkveld.

Obs! Spørsmål vi ev. ikke rekker å gå gjennom på møtet, besvares på e-post til innsender i etterkant av møtet.

Frist for påmelding og innsending av supportspørsmål er 13. oktober.

Møtelenke og annen relevant informasjon sendes ut på e-post til påmeldte deltakere onsdag 13. oktober kl 10.00.