Første august starter Linda Liem i ny jobb som fagrådgiver hos 4H Norge sentralt. Her skal hun spesielt arbeide med 4H-prosjektene. 

Dette gjør at vi nå har mulighet til å omorganisere noen oppgaver på kontoret, og oppi alt dette har vi nå bestemt oss for å skifte regnskapssystem. Dette vil i framtiden frigi arbeidstid, og det er viktig for oss at den som nå skal jobbe med økonomi ikke må lære ett system for så å lære seg ett til ?

Vi trenger derfor litt ekstra hjelp på kontoret.

Primæroppgave vil bli oppfølging av arrangement. 

Det vil selvfølgelig lages en avtale med den som får oppdraget.
Vi ser for oss timebetaling (med et maksbeløp på for eks. 20 timer pr måned + deltakelse på arrangementene). Du vil få tilgang til datamaskin, epost-konto og telefon, samt tilgang til kontorpult i Hillevåg (kan også være aktuelt med hjemmekontor).

Oppstart snarest. Oppdraget vil i første omgang vare til og med august. 

Nærmeste leder vil være regionkoordinator for 4H i vest, Synnøve Jørgensen. Ta gjerne kontakt for mer informasjon. 

Vet du om noen aktuelle kandidater vi kan kontakte? 

Send tips til synnove.jorgensen@4h.no i dag