Bli med på vårens nasjonale infokveld om 4H-løpet og 4H-prosjektarbeid på Teams. Infokvelden er for alle som ønsker å høre mer om 4H-løpet og hvordan man kommer i gang med 4H-prosjekter, både medlemmer, foresatte, klubbrådgivere og andre interesserte.

Informasjonsmøtet er åpent for alle.

Påmelding er nå stengt! Er du ikke påmeldt, da kan du bruke møtelinken her.

De som er påmeldt, får tilsendt møtelenken per e-post på møtedagen og kan velge om de  ønsker å få tilsendt oppsummering av 1) planlegging og gjennomføring av 4H-prosjekter eller 2) veiledning og vurdering av prosjektplanen - eller begge deler- etter møtet.


Kvelden blir delt opp i to økter:
 

Kl 18.00 starter økten for medlemmer og foresatte
Her går vi gjennom følgende:

  • 4H-løpet og 4H-prosjektarbeid
  • Bruke oppdragsbanken 
  • Starte et prosjekt i prosjektplattformen
  • Opprette og levere en prosjektplan
  • Arbeide med prosjektet gjennom året

Kl 19.00 starter økten for klubbrådgivere  
Her går vi gjennom følgende:

  • Prosjektplattformen for klubbrådgivere
  • Få redigeringstilgang til 4H-prosjekter
  • Vurdere og godkjenne innleverte prosjektplaner
  • Hjelpe medlemmer med prosjektarbeidet

Har du spørsmål om 4H-prosjekter og prosjektplattformen som du ønsker svar på under kvelden? Send inn ditt spørsmål til support@4h.no og merk e-posten med «Infokveld 4H-prosjekter».